Administrativ medarbejder til PPR i Assens Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Mestrer du at holde mange bolde i luften, og er dine formidlingsevnerne i top? Trives du i en varieret arbejdsdag med en god blanding af både planlagte og uforudsete opgaver og stor selvstændighed i arbejdet? Og vil du være en del af et arbejdsmiljø med højt til loftet og skønne kolleger? Så har vi en rigtig spændende stilling til dig!

PPR i Assens Kommune søger en administrativ medarbejder, der skal være kollegers højre hånd og varetage en stribe af forskellige opgaver – primært inden for det administrative.

Hvem er vi

PPR er en del af afdelingen PPR og Sundhedsfremme, der også omfatter Sundhedsplejen, Det ergo- og fysioterapeutiske Børneteam, Sundhedskonsulenter og Tandplejen.

PPR og Sundhedsfremme hører under området Uddannelse, Børn og Familie i Assens Kommune.

PPR har hjemme i åbent kontorlandskab på rådhuset i Assens, og dine kolleger i PPR bliver ni psykologer, fire tale-hørekonsulenter, tre specialpædagogiske vejledere, en specialpædagogisk konsulent, to børne-og familie-psykologer, en sekretær og en chef.

PPR arbejder bredt i organisationen og har samarbejdspartnere, snitflader og indsatser i mange retninger og hen over kommunegrænsen.

Vi tilbyder en stilling med spændende og varierende opgaver, stor selvstændighed i arbejdet og mange kontaktflader. Du er selv med til at planlægge og strukturere dine opgaver og din tid, og du er i tæt samarbejde med sekretær, specialpædagogisk konsulent og chef vedr. opgaver og udvikling og planlægning af arbejdsdagens indhold.

Hvem er du
  • Du kommer med godt humør og god ro i travl hverdag.
  • Du har administrativ erfaring.
  • Du har gode formidlingsevner og arbejder struktureret og systematisk.
  • Du er åben overfor udvikling af dit arbejdsområde, da PPR aldrig står stille og er i spændende forandringsprocesser.
  • Du kan formulere dig sikkert og tydeligt på skrift og i tale.
  • Du har evt. kendskab til dagtilbuds- og/eller skoleområdet.
Om jobbet

Stillingen som administrativ medarbejder er ikke fuldt ud rammesat, da nogle arbejdsopgaver vil blive formet efter dine kompetencer og baggrund for at søge hos os.

Men – opgaverne er lige nu bl.a. at varetage følgende administrative opgaver:

  • Partshøringer og afgørelser i.f.t. visiterede tilbud
  • Klagebehandlinger
  • Aktindsigter
  • Journaliseringer
  • Opgørelser, oversigter, skemaer, statistikker o.lign. i forhold til sager, indsatser, indstillinger til PPR m.m
  • Skriftlig tovholder, eks. procedurebeskrivelser (visitationsgrundlag, arbejdsgange, pjecer og informationsfoldere m.m.)

Og flere spændende opgaver, der udvikler sig hen ad vejen.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 32 timer med tiltrædelse snarest muligt og gerne senest  den 1. juni 2024.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at straffe- og børneattest indhentes, før ansættelsen kan finde sted. 

Vil du vide mere

Har du brug for yderligere oplysninger, eller har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef Lone Boas på tlf. 51 17 21 33.

Ansøgningsfristen er den 24. april 2024, og ansættelsessamtaler afholdes den 29. april 2024 på rådhuset i Assens.

Vi glæder os til at møde dig!


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f8de5d5a)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Assens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Assens Kommune - PPR og Sundhedsfremme, Rådhus Allé, 5610 Assens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6028114

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet