BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at afprøve nye veje og udvikle nye samarbejdsformer? Tror du på, at vi kan gøre det lidt bedre i morgen, end vi gjorde i går? Vil du være med til at udvikle "Morgendagens Hjemmepleje", hvor vi gør op med den traditionelle myndighedsforståelse og skaber tætte tværfaglige teams, og hvor din rolle som visitator bliver afgørende? Så er her en fantastisk mulighed!
Hos Myndighed Sundhed/Ældre og Hjælpemidler søger vi nemlig en visitator med sygeplejefaglig baggrund.
Du skal bidrage til udviklingen af "Morgendagens Hjemmepleje", hvor beslutninger og visitationer til sundhedsfaglige indsatser skal træffes så tæt på borgeren som muligt og gennem størst mulig relation til de udførende i sygeplejen. Vi har fokus på at skabe sammenhængende borgerforløb med udgangspunkt i borgerens ønsker og behov, med de rette faglige kompetencer på rette tid og sted. Dette gælder både i hjemmepleje og sygepleje.
Stillingen er fast og på 37 timer om ugen, med tiltrædelse den 1. november 2023.
Om jobbetVi tilbyder en visitatorstilling i Modtagelsesteamet, hvis primære opgave er at koordinere borgerforløb for de borgere, der skal udskrives fra sygehuset. Du vil derfor have tæt dialog med flere samarbejdsparter både interne i Assens Kommune og med eksterne, herunder regionens sygehuse. I har alle fokus på at få den gode udskrivelse til at lykkes bedst muligt for borgeren.
Som visitator vil du, i tæt samarbejde med sygeplejen, hovedsagelig varetage koordinering i forhold til sundhedsindsatser, når borgere udskrives fra sygehuset, udfylde og opdatere helbredstilstande, bestille sundhedsindsatser hos såvel sygepleje som hjemmepleje og sikre opfølgning.
Sammen med dine tætteste kollegaer i Modtagelsesteamet vil du 3 dage om ugen sidde sammen med sygeplejen, som er nærmeste samarbejdspartner og holder til i Tommerup. De andre 2 dage i ugens løb vil din base være Assens Rådhus sammen med den øvrige Myndighedsafdeling.
Du har mulighed for at være med i en stor forandringsproces, som skal sikre, at vi i fremtiden har et tæt tværfagligt samarbejde om borgeren, og på alle måder støtter op om borgerens selvstændighed. Det er en stor ændring, hvor visitator er en vigtig katalysator for fremdrift og refleksion i borgerforløb.
Hvem er viDu vil være en del af Myndighed Sundhed/Ældre og Hjælpemidler, hvor visitation til såvel hjemmepleje, sygepleje, plejeboliger o.a. er forankret. Det er vigtigt at være en del af Myndighed Sundhed/Ældre bl.a. for at sikre løbende videndeling, erfaringsdeling og sparring.
Myndighed Sundhed/Ældre og Hjælpemidler er en dynamisk og ambitiøs arbejdsplads. Vi er 22 medarbejdere i Myndighedsafdelingen, der også omfatter bl.a. visitation til personlig- og praktisk bistand og hjælpemiddelområdet.
Det er nødvendigt, at du er åben for sparring med dine kollegaer, idet vi har stor fokus på kollegial supervision i vores visitationspraksis, som er præget af stor kompleksitet.
I Assens Kommune vægter vi den rehabiliterende tilgang i samarbejdet med borgerne højt, ligesom vi vægter et højt fagligt niveau samt et indgående kendskab til relevant lovgivning for området. Vi samarbejder tæt med kommunens jurister.
Vi tilbyder digHos os får du:
- Et fagligt fællesskab med erfarne, dygtige og hjælpsomme kolleger, såvel på rådhuset som i sygepleje og hjemmepleje
- Et spændende og ansvarsfuldt job med faglige udfordringer
- En arbejdsplads i konstant udvikling med nye faglige og organisatoriske tiltag og krav
- En stilling, hvor du ansættes som selvtilrettelæggende og arbejdsopgaverne primært bliver løst i tidsrummet fra kl. 8.00-15.30 på alle hverdage.
Du opfylder sandsynligvis nogle af følgende parametre:
- Er uddannet sygeplejerske og har erfaring fra den kommunale sygepleje eller anden relevant erhvervserfaring
- Er fagligt velfunderet og ambitiøs
- Er på en gang både teamspiller og selvstændigt arbejdende
- Har et grundlæggende positivt livssyn og bidrager til udvikling af det gode fælles arbejdsmiljø, både på rådhuset og i sygeplejen
- Er loyal over for beslutninger, herunder har forståelse for at arbejde i en politisk ledet organisation
- Har øje for helheder og ser det naturligt at medinddrage relevante samarbejdspartnere i borgerforløb, med udgangspunkt i borgers og pårørendes ønsker og behov
- Har med fordel kendskab til visitationsopgaven jf. sundhedslovens § 138.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra principperne om lokal løndannelse.
Vi gør opmærksom på, at du ved ansættelse selv skal indhente straffeattest, hvilke du kan gøre digitalt.
Vil du vide mereEr du interesseret i at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Myndighed Sundhed/Ældre og Hjælpemidler Mai-Britt Tingsager på tlf.: 64 74 66 12, sygeplejersker og visitatorer Camilla Storm tlf.: 64 74 63 12 eller Line Fredensborg tlf.: 64 74 68 66.
Du kan også finde mere information om Assens Kommune på www.assens.dk.
Ansøgningsfristen er den 21. september 2023, og vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 25. september 2023.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=a2261cf3)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Assens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Assens Kommune - Myndighed, Rådhus Allé, 5610 Assens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=a2261cf3&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5900431