Bliv administrativ medarbejder hos Uddannelse, Børn og Familie i Assens Kommune

Profilbillede
dato

Hos Uddannelse, Børn og Familie søger vi en administrativ medarbejder til en fuldtidsstilling pr. 1. december 2024 eller snarest herefter.

Hvem er vi I Uddannelse, Børn og Familie i Assens Kommune, arbejder vi med at skabe de bedste betingelser for børn og unges udvikling og trivsel.

Vi består af tre afdelinger: Dagtilbud og Skole, PPR og Sundhedsfremme samt Børn, Unge og Familieindsatser.

Om jobbet Du bliver en del af det administrative og konsultative team omkring direktør og chefgruppe, primært for afdelingen for Skoler og Dagtilbud, med reference til direktøren. Dine nye nærmeste kollegaer bliver 5 konsulenter og 5 administrative medarbejdere, med hvem du deler mange af dine opgaver i et tæt samarbejde.

Arbejdsopgaverne spænder vidt og indebærer bl.a.:

  • Administration af skriftlige og telefoniske borgerhenvendelser
  • Generelle administrative opgaver
  • Regnskab og økonomi
  • Modtagelse og håndtering af skriftlige klager samt anmodninger om aktindsigt i samarbejde med flere kolleger.
Din arbejdsplads er på Assens Rådhus. Du har stor fleksibilitet til at tilrettelægge eget arbejde og har mulighed for at aftale hjemmearbejdsdage. Vi har travlt i perioder, men lægger samtidigt vægt på en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Hvem er du
  • Du har interesse for børn- og ungeområdet og har måske administrativ erfaring
  • Du kan både arbejde med egne opgaver og være aktiv medspiller på tværs i dit team af kollegaer.
  • Du er god til at have overblik og arbejde struktureret og systematisk.
  • Du værdsætter det gode, tætte kollegaskab, hvor åbenhed og gensidig tillid er nøglefaktorer.
  • Du er lærenem og har flair for IT, hvor det kan være en fordel, hvis du allerede har kendskab til IT-systemer som Microsoft Office pakken, KMD-systemer og Acadre.
  • Du er kontoruddannet eller har tilsvarende kompetencegivende uddannelse/-er.
Løn og ansættelsesforhold Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med reference til direktøren for området. Stillingen ønskes besat pr. 1. december 2024 eller snarest herefter.

Løn efter gældende overenskomst og kvalifikationer.

Vil du vide mere Du er velkommen til at kontakte direktør Jan Præstholm på tlf. 28 72 52 48 eller specialkonsulent og teamkoordinator Lars Seidelin på tlf. 23 64 48 37, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Ansøgningsfristen er den 25. oktober 2024 kl. 23.59, og vi forventer at afholdt samtaler den 29. oktober 2024.

Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Assens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Assens Kommune, Rådhus Allé, 5610 Assens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-10-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6129905

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet