Kan du brygge HR- og lønopgaver sammen?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du se dig selv i en udviklingsorienteret HR-rolle kombineret med ansvaret for hele lønadministrationen fra A til Z, så har vi en spændende mulighed hos vores kunde, Bryggeriet Vestfyen.

Det interne miljø er præget af en åben og uformel tone, hvor man hjælper hinanden, og hvor der lægges stor vægt på medarbejdertrivsel og udvikling.

Med reference til økonomidirektøren bliver du en del af et velfungerende team med selvstændigt ansvar for dine opgaver. Du vil varetage hele lønadministrationen via Lessor Løn og sørge for, at virksomhedens 30 funktionærer og 75 timelønnede får løn til tiden. Du sikrer vedligeholdelse af medarbejderdata, søger refusioner og udarbejder lønafstemning samt deltager i måneds- og årsafslutning.

Du vil blive primus motor i udviklingen af HR-rollen og både sørge for ansættelseskontrakter, overholdelse af GDPR og udvikle samt implementere personalepolitikker og personalehåndbøger. For at styrke organisationen vil du videreudvikle og implementere onboarding-forløb samt trivselsundersøgelser.

Du motiveres af udvikling og optimering af processer og vil deltage i implementeringen af et nyt tidsregistreringssystem, et lønsystem og på sigt et HR-system.


Kvalifikationer og kompetencer

Virksomheden søger en erfaren og selvstændig HR- og lønmedarbejder, der trives med at håndtere både lønadministration og HR-opgaver.

Kvalifikationer:

  • Kendskab til Lessors lønsystem samt tidsregistrering er en fordel
  • Erfaring med DI-overenskomsten vil blive værdsat
  • Evne til at identificere og udnytte muligheder

Sprogfærdigheder:

  • Dansk og engelsk på højt niveau, både skriftligt og mundtligt

Personlige egenskaber:

  • Struktureret og ordensmenneske
  • Udadvendt teamplayer med evnen til positivt at bidrage til et godt arbejdsmiljø
  • Mødestabil med en fleksibel tilgang til arbejdet
  • Selvkørende og trives med en varieret arbejdsdag


Praktiske oplysninger

Bryggeriet Vestfyen er beliggende i Assens. Organisationen er uformel og har en flad struktur.

Virksomheden tilbyder udover løn efter kvalifikationer også pension og en fritvalgsordning samt sundhedsforsikring. Virksomheden har fokus på en god work-life balance samt efteruddannelse efter behov.

Vi behandler ansøgninger løbende. Du er velkommen til at kontakte Dorte Jensen for yderligere information om stillingen.
 

Søg jobbet

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.


Temp-Team

Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.

Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Assens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

TEMP TEAM A/S - Odense, Rosenbæk Torv, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959196

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet