Er broer og bygværker din store passion? Sætter du helt naturligt dine samarbejdspartnere i centrum? Har du erfaring med projektledelse inden for vej- og anlæg? Og vil du være en del af vores dynamiske og velfungerende vej- og trafikafdeling? Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega.
Vi søger en projektleder til Vej og Trafik i Assens Kommune pr. 1. januar 2026 eller efter nærmere aftale.
Stillingen er fast og på 37 timer ugentligt med flekstid og mulighed for hjemmearbejde, så arbejde og privatliv kan hænge sammen.
Hvem er vi Vej og Trafik er en del af Trafik og Ejendom, som består af ca. 20 medarbejdere og har til huse på Assens Kommunes Rådhus, der er indrettet i den tidligere Assens Sukkerfabrik.
I afdelingen Vej og Trafik er vi ni engagerede medarbejdere, der varetager opgaver som ledelse af anlægsprojekter, vejvedligehold, trafikplanlægning, trafiksikkerhed, kollektiv trafik, gravetilladelser og alle slags myndighedsopgaver efter vejloven og privatvejsloven.
Det er ikke alle i afdelingen, som har vejteknisk baggrund. Vi er derimod en blandet flok med forskellige kompetencer, og vi værdsætter vores forskellighed og drager nytte af den b.la. ved faglig sparring over bordene.
Vores dagligdag er præget af en frisk og uhøjtidelig omgangstone, og vi har både frokostordning og sundhedsordning samt mulighed for to ugentlige hjemmearbejdsdage.
Om jobbet Som projektleder får du en spændende og travl hverdag med mange forskelligartede opgaver, som du også selv kan være med til at præge, prioritere og i fællesskab fordele i teamet.
Vedligeholdelse af vores broer og bygværker, starter og slutter ved dig. Du skal selv stå for dialogen med rådgivere samt entreprenører, og samarbejde på tværs af organisationen med f.eks. Natur og Miljø, Plan og Byg mv. er et væsentligt parameter i udførelsen af anlægsopgaverne.
Ud over broer og bygværker må du også forvente at udføre renoveringer af fortove, føre tilsyn ved gravearbejde – både under arbejdet, men også ved færdigmeldinger – samt deltage i andre opgaver såsom trafiksikkerhedsprojekter og myndighedsopgaver.
Du får selvstændig beslutningskompetence med opbakning fra dit team og mulighed for faglig og personlig udvikling.
Du vil referere til afdelingslederen for Vej og Trafik.
Hvem er du Vi søger en kollega, der har en fagligt relevant videregående uddannelse med erfaring inden for vej- og anlægsområdet, herunder solidt kendskab til samarbejdet med rådgivere og entreprenører.
Desuden er du en dygtig projektleder, som på professionel vis evner at styre projektets tid, økonomi og ressourcer effektivt og sikkert i samarbejde med interessenter.
Desuden forventer vi, at du:
- er velformuleret i både skrift og tale og kan tilpasse din kommunikation til målgruppen
- er positiv, glad og tillidsvækkende
- trives med at have mange opgaver i gang samtidig og får energi af en omskiftelig hverdag bestående af både ad hoc- og projektopgaver
- har et højt energiniveau og er i stand til at holde en proces i gang fra start til slut
- kan se værdien i samarbejdet med forskellige interessenter og kollegaer
- er i stand til og trives med at træffe selvstændige beslutninger.
Vil du vide mere Hvis du har spørgsmål til stillingen eller behov for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder, Jane Christine Willander, på tlf. 21 68 51 24.
Ansøgningsfristen er den 9. november 2025, og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 19. november 2025.
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Assens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Assens Kommune, Rådhus Allé , 5610 Assens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/7a75f902-b6bd-48ec-b6e2-42c47adfae8b