Revisorassistent – Vestfyn – Ref. 162

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ønsker du alsidigt arbejde med frihed under ansvar, og er du en knivskarp udadvendt revisorassistent med flere års erfaring fra revisionskontor - så se mere her!

På vegne af kunde indenfor revision og bogholderi på Vestfyn søges en kompetent revisorassistent med flere års erfaring til stilling i inspirerende arbejdsmiljø.

Dine personlige kvalifikationer

  • Du er en energisk person, der trives med at holde mange bolde i luften.
  • Da du til tider vil være den første person, virksomhedens kunder møder, leder vi efter en person med glimt i øjet og en imødekommende personlighed.
  • Du er arbejdsom og kan få ting fra hånden.
  • Du er struktureret og mødestabil.
  • Du er ikke til at slå ud af kurs, selvom opgaverne til tider er mange, og deadlines ofte er korte.

Dine faglige kvalifikationer

  • Du er uddannet revisorassistent eller tilsvarende og har flere års erfaring fra revisionskontor, hvor du har været vant til at sidde med mange forskellige kunder og systemer.
  • Du har erfaring med bogføring og administration i flere systemer.
  • Hvis du har erfaring med undervisning, er det et plus men ikke et krav.

Dine arbejdsopgaver

  • Lønadministration for flere kunder og foreninger.
  • Debitorhåndtering – bogføring af indbetalinger, rykkerprocedurer osv.
  • Kreditorhåndtering – bogføring og betaling af fakturaer m.v.
  • Momsregnskaber, perioderegnskaber, årsregnskaber samt selvangivelser.
  • Øvrige administrative og økonomiske ad-hoc opgaver.
  • Daglig bogføring – lønadministration.

Din nye arbejdsplads tilbyder

  • Et stabilt fast arbejde med mange afvekslende og udfordrende opgaver.
  • Et inspirerende arbejdsliv med mulighed for sparring og kommunikation med mange faggrupper.
  • Overenskomstreguleret ansættelsesforhold.
  • Løn efter kvalifikationer.
  • Frokostordning.
  • Sundhedsforsikring. 

Om din nye arbejdsplads
Virksomheden beskæftiger sig med flere grene indenfor administration og regnskab, herunder:

  • Daglig administration og bogføring for en lang række virksomheder – ikke specifikke brancher men hovedsageligt mindre enkeltmands og ApS. Herunder moms, årsregnskaber og selvangivelser.
  • Konsulentarbejde indenfor økonomi og udvikling - specielt målrettet foreninger i Danmark. Gennem denne funktion er virksomheden daglig bogholder og/eller medlemsadministrator for en række foreninger, organisationer og mindre virksomheder i hele Danmark.
  • Undervisning i form af oplæring af ny bogholder/kasserer i foreninger. Dette foregår oftest i sidemandsoplæring eller kurser.

Der lægges til enhver tid vægt på, at kvaliteten er i top og at kunderne oplever god service med klare aftaler.

Har vi fanget din interesse, og kan du se dig selv i ovenstående?
Så klik på linket ”Søg jobbet” og upload din ansøgning og CV.

Yderligere informationer…
Stillingen skal besættes via vikar & rekrutteringsbureauet KVR Assens.
Ønsker du yderligere informationer om jobbet, er du velkommen til at kontakte Flemming Kjær på tlf. 60188461

KVR Assens
Drejervænget 8
5610 Assens

Der vil løbende blive afholdt samtaler, da stillingen skal besættes hurtigst muligt – så vent ikke med at søge jobbet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Assens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

KVR Assens, Drejervænget, 5610 Assens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://kvr.peopletrust.dk/candidate/?module=candidateweb&page=Job&action=readMore&jobId=1000459

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5764021

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet