Uddeler, BRF Brugsen Assens

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du sætte flueben ved disse tre, så er du måske den nye Uddeler Brugsen i Assens 

  • Har lyst til at videreudvikle en veldrevet selvstændig Brugsforening sammen med en visionær bestyrelse

  • Kan skabe en flot og salgsklar butik alle ugens dage

  • Er en synlig personale leder, som kan skabe resultater igennem og sammen med andre

Brugsen Assens:

Assens er beliggende syd for Mariager fjord, tæt på Hadsundvej, som løber mellem Mariager og Hadsund. Dette betyder, at der hverdag er god trafik tæt på butikken.

Assens har godt 1500 indbyggere. Der er en velfungerende folkeskole, SFO, børnehave, samt diverse andre institutioner. Alt dette skaber rammerne for et godt og velfungerende foreningsliv. Dette er Brugsen en aktiv medspiller i og vi støtter op omkring foreningslivet og lokalsamfundet med diverse sponsorater og lignende.

Butikken er veldrevet takket være dens trofaste lokale kunder. Derfor fremstår butikken også flot istandsat og er klar til næste skridt på udviklingsrejsen. Denne skal du som Uddeler tage sammen med en yngre engageret og visionær bestyrelse, som glæder sig til at sparre og udvikle butikken sammen med dig.

Bliv drivkraften i Brugsen i Assens og lokalsamfundet omkring:

Som uddeler i en selvstændig Brugsforening bliver du ansat af butikkens bestyrelse. Bestyrelsen er ofte lokal og sat sammen af byens borgere. Bestyrelsens opgave er at sikre butikkens udvikling og sætte retning og vision for butikken i tæt samarbejde med uddeleren. Derfor skal du have mod på at være synlig både i lokalsamfundet og butikken. Du engagerer dig og motiveres af at skabe gode relationer til byens borgere og det lokale klub- og foreningsliv – både som borgere og potentielle kunder.

Som uddeler har du det overordnede ledelsesansvar for butikkens drift, herunder medarbejdere, økonomi og salg. Dette indebærer bl.a.:

  • Budgetter, salgstal og salgsplanlægning for virksomheden

  • Administrative opgaver som ressourceplanlægning og løn

  • Ansættelse og løbende udvikling af dine medarbejdere ved at sætte klare mål, give feedback mv.

  • Sikre at butikken hver dag er dynamisk og fremstår salgsklar

  • Konstruktiv sparring med bestyrelsen

Få frihed til at igangsætte lokale tiltag

Brugsen er afhængig af en stærk forankring i lokalmiljøet, og at vi tilbyder et stærkt købmandskab. Du får derfor i vid udstrækning frie rammer til at afprøve nye initiativer, lave aftaler om at forhandle lokalt producerede varer m.m. og dermed selvstændigt drive din butik med et godt koncept i ryggen.

Den person vi søger, skal kunne sætte flueben ved følgende:

  • Du har ledelseserfaring fra detailbranchen

  • Du arbejder med driftsmæssige og administrative opgaver

  • Du har en god forståelse for tal og regnskaber, samt er IT-kyndig

  • Du er struktureret og skaber god teamånd

  • Du formår at fremtidssikre, have overblik og skabe en salgsklar butik alle ugens dage

  • Du er ekspert i kundeservice

Som person er du nærværende og kan lide at tale med mennesker. Som leder er du visionær, og kan skabe resultater, både på kort og langt sigt. Du går forrest, bringer nye initiativer i spil, men evner også at indrette hverdagen i butikken, så du kan træde i baggrunden og lade dine medarbejdere udfolde sig. Vigtigst af alt, klæder du dine medarbejdere på, så de kan vokse og i fællesskab sikrer i hinandens motivation gennem jeres fælles passion for det, i laver.

Vi tilbyder:

  • Rammer som giver dig mulighed for butiks- og ledelsesmæssige udfoldelser

  • En engageret, positiv og innovativ bestyrelse

  • En attraktiv lønpakke, jævnfør aftalen mellem BA (Brugsens Arbejdsgiver Forening), og DLO (Danmarks leder organisation)

  • Tiltrædelse 1/5-24

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:

Salgschef Keld Berg Hansen, tlf. 23802020 eller HR-forretningspartner Mads Bo Pedersen, tlf. 28345481 eller Formand Ole Kjær, tlf. 40263071

Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 20. marts 2024

I Dagli' Brugsen går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

I Dagli’Brugsen er vi tættere på kunderne
Dagli’Brugsen er den lokale købmand og et vigtigt aktiv i de byer, vi er repræsenteret. Vi nyder fordelene af at være en del af en kæde samtidig med, at vi kan drive butikkerne med fokus på lokale initiativer, lokale varer, osv. Og så er vi en vigtig brik i byens liv – vi både støtter og tager initiativ til lokale arrangementer, som giver et twist i det daglige arbejde. Vi er desuden mindre butikker med et rigtig godt sammenhold, hvor hver medarbejder får meget ansvar, og hvor vi hjælper hinanden med alle opgaver.
Bliver du ansat i Dagli'Brugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1000 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=106b7e7f)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Assens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Dagli'Brugsen, Torupvej, 5610 Assens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6006421

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet