Vagtplanlægger til Bo-enheden Kildebakken og Center for Rehabilitering og Akutpleje

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at være vores nye vagtplanlægger? Får du et lille "kick", når du kan få alle puslespilsbrikkerne til at passe sammen og det hele går op i en højere enhed? Har du flair for administrative opgaver, godt overblik og erfaring med vagtplanlægning? Så er det lige dig, vi søger!

Hos Bo-enheden Kildebakken og Center for Rehabilitering og Akutpleje søger vi en vagtplanlægger.

Stillingen er på ca. 32 timer ugentligt i hverdagene og med tiltrædelse 1. januar 2024. Dog kan timeantallet drøftes, hvis du er den rette til jobbet

Hvem er vi

Bo-enheden Kildebakken består af 34 plejeboliger. Lejlighederne er fordelt i tre enheder.

Hos Bo-enheden Kildebakken arbejder vi ud fra Eden Alternative tankegang, hvor livet skal være værd at leve hele livet. Vi arbejder med at lave hjem og ikke institution, og vi ser mennesket først. Vores 34 beboere lever et liv, hvor selvbestemmelse, spontanitet og ligeværd er bærende. En hverdag, hvor beboerne og personalet planlægger hverdagen.

Center for Rehabilitering og Akutpleje består af 16 lejligheder og er et tilbud for kommunens borgere i ustabile og komplekse forløb, hvor borgerens behov for behandling, pleje og rehabilitering er svært at imødekomme i eget hjem. Vi modtager borgere i ustabile og komplekse forløb fra sygehus og eget hjem.

Bo-enheden Kildebakken og Center for Rehabilitering og Akutpleje deler adresse i Vissenbjerg, og vi ser en stor værdi i at dele vagtplanlægger-funktionen. Dette er nyt tiltag, og du vil derfor have mulighed for at forme stillingen.

Vi er her i 2023 overgået til KMD Opus vagtplan og vil i starten af 2024 åbne op for brug af Web-delen, hvorfor papirplaner udfases og bliver digitale – du vil blive en del af denne proces og forandring.

Der er i alt ca. 60 medarbejdere på Bo-heden Kildebakken og Center for Rehabilitering og Akutpleje. Du vil blive en del af et fagligt stærkt hold, som rummer både social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygeplejersker, husassistenter, fysioterapeuter, ergoterapeut samt SOSU- elever og sygeplejersker studerende. Desuden har vi en bred palet af afløsere tilknyttet.

Vi har et godt sammenhold og en hverdag præget af godt humør, høj faglighed og godt psykisk arbejdsmiljø. Vi sætter en ære i et godt tværfagligt samarbejde - vi løfter i flok, og det er vi stolte af.

Hos os vil du møde mange spændende og udfordrende opgaver.

Hvem er du

Vi søger en vagtplanlægger, der:

  • har overblik og indblik
  • har lyst til planlægning, og synes at vagtplanlægning er sjovt
  • har erfaring med planlægning, strukturering og koordinering
  • kan håndterer it og planlægningsværktøjet for vagtplaner
  • gerne har kendskab til overenskomstområderne
  • har en sundhedsfaglig baggrund eller er kontoruddannet
  • er stabil og loyal
Om jobbet

Din primære opgave som vagtplanlægger er at sikre, at vagtplanen går op.

Du er en stor medspiller i at skabe et godt arbejdsmiljø ved at kunne sikre en vagtplan, som er gennemskuelig og som, i det omfang det er muligt, tager hensyn til individuelle behov.

Det er vigtigt, at du er imødekommende og forsøger at få de individuelle behov og vagtplanen til at gå op i en højere enhed.

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Daglig arbejdstidsplanlægning
  • Overblik over fremtidige vagtplaner og ressourcer, herunder også opgørelse af normperioder
  • Oprettelse, ændring og udrulning af rulleplaner
  • Sikre overholdelse af arbejdstidsregler og gældende overenskomst
  • Rettidig ændring i vagtplan
  • Løbende dialog med begge ledere om personalenormeringen
  • Indkalder timeafløsere – dække vagter i forbindelse med sygdom eller lignende
  • Samarbejde med øvrige vagtplanlæggere i kommunen
  • Planlægning af ferie og helligdage
  • Sikre at frihed (ferie, FO, seniordage og lignende) afholdes rettidigt
  • Løbende dialog med medarbejdere og leder, så drift og indflydelse på arbejdstidsplaner sikres og imødekommes
Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra principperne om lokal løndannelse.

Vi gør opmærksom på, at straffeattest indhentes ved ansættelse.

Derudover gør vi opmærksom på, at vi i Assens Kommune har røgfri arbejdstid.

Vil du vide mere

Hvis du har lyst til at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte leder Linda Berg Schmidt på tlf. 64 74 75 71 eller leder Lene Hauberg Andersen på tlf. 25 23 29 83.

Du er også hjertelig velkommen til at kigge forbi og møde os. Vi byder gerne på en rundvisning og en uformel snak. Ring til os, så laver vi en aftale.

Ansøgningsfristen er den 19. november 2023, og vi forventer at holde samtaler den 23. november.

Du bedes medbringe dit uddannelsesbevis til samtalen.

Flyt til Vestfyn

Tænker du at søge dette job i Assens Kommune? Så går du måske også med tanker om at flytte til Vestfyn.

Har du brug for hjælp til at finde dit nye hjem, så kan du finde mere info om alt det, Vestfyn har at byde på, her: www.flyttilvestfyn.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=270e3178)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Assens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

(8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Assens Kommune - Plejecentre, Rådhus Allé, 5610 Assens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5932172

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet